Minőségpolitika

Cégünk stabil működésre, ügyfélkörének szélesítésére, az ügyféligények jobb kiszolgálására törekszik. Tevékenységünket pártatlanul, szakszerűen, az érvényes jogszabályi és hatósági előírásoknak megfelelően ellenőrzött és felügyelt körülmények között végezzük. Ennek a célnak a megvalósítását szolgálja, többek között minőségirányítási rendszerünk MSZ EN ISO 9001: 2009 szabvány szerinti kidolgozása, üzembe helyezése és fenntartása. Minőségpolitikánk azokat a vezérfonalakat fogalmazza meg, melyekre működésünket, illetve a minőségirányítási rendszerünket építjük.

  1. FŐ FOLYAMATAINK

Vállalkozásunk Minőségirányítási Rendszer által szabályozott fő folyamatai a következők:

Nyomdaipari dobozok, címkék és reklámanyagok gyártása

  1. VEVŐCENTRIKUS MŰKÖDÉS

Profitunk legfőbb forrása ügyfeleink megelégedettsége. Így adott szabályozásainkat ügyfélcentrikus működésnek megfelelően fogalmazzuk meg. Ennek megfelelően:

– Igyekszünk megismerni a meglévő (és potenciális) ügyfeleink termékeinkre és szolgáltatásainkra vonatkozó igényeit.

– Törekszünk arra, hogy megtaláljuk az ügyféligények teljesítésének célszerű, s egyben

gazdaságos módját.

– Figyeljük az ügyfeleink igényeinek teljesítését, s eltérések alapján javítjuk tevékenységeinket.

  1. KAPCSOLAT EGYÉB SZABÁLYOZÁSOKKAL

A minőségirányítási rendszerünket, úgy hoztuk létre, hogy az szervesen beépül egyéb szabályozásaink körébe. Így az importőr által kiadott Szervezési Kézikönyv, valamint a Vevőszolgálati Kézikönyv szabályozásaival, a számviteli rendszerekkel, a Munkahelyi Kockázatelemzéssel, Munkaszabályzattal, Tűzvédelmi Szabályzattal és az érvényes jogszabályi előírásokkal szoros egységet valósít meg.

  1. FOKOZATOS FEJLESZTÉS

Cégünk hosszú távra szeretne a szakterületen minél elismertebb lenni. Ehhez olyan minőségirányítási szabályozást hoztunk létre, mely lépésről – lépésre mérhetően javítható és fejleszthető elemekből áll. Ennek megvalósítására törekszünk.

Különösen nagy hangsúlyt fektetünk a megelőző intézkedésekre.

  1. GYAKORLATI MEGVALÓSÍTÁS, ELKÖTELEZETTSÉG, ISMERTSÉG

Olyan rendszert építünk ki, mely nem csak elméletben létező szabályozás, hanem mindennapi gyakorlatunkat meghatározó előírás. Vezetőségünk megteszi a szükséges lépéseket, hogy minőségpolitikánk ismert legyen, s elvárja dolgozóinktól az ezzel való azonosulást.

Békéscsaba, 2009.01.01.

Tóth János
Ügyvezető